Demény, a kötsög

Gazdi-Fitnesz

A vizsla nemes kiállású, sportos, örökmozgó, aktív és fitt kutya. Napi többórás testmozgásra van szüksége, különben szétbontja a lakást unalmában.

alvós

Na, ezek vagyunk mi. És általában kifogunk egy satnyát gazdinak, aki szerint a délutánt a kanapén héderelve kell tölteni.

Mit tehetnénk? Ha a ti gazdátok is ilyen antifitnesz típus, íme 5 tipp, hogy formába hozd!

1. Kukázás: a kétlábúak naivitása határtalan, mikor azt gondolják, azért bontjuk meg a szemetest, mert nem tudunk uralkodni az éhségen, és holmi maradékokra van szükségünk. Dehogy. A kukaborogatás lényege, hogy Gazdád hosszasan hajolgasson, és ezzel eltűntesse a hasi zsírpárnákat. Ehhez legcélravezetőbb, ha a kuka tartalmát apró pici darabokra téped, és szétszórod a lakás különböző pontjain.

179713_482264315195243_377708854_n

2. A nettó másfél órás labdahajigálás remekül feszesíti a karizmokat, csak az a baj, hogy ilyenkor neked is muszáj a labda után rohangálni, különben gazdád is abbahagyja a tornát. A labdázást mindenképp egészítsd ki azzal, hogy egyre messzebb köpöd ki, így nem csupán le kell érte hajolnia, de kénytelen lesz sétálni is.

IMG-20140519-WA0005

3. Sok gazdi azt hiszi, az is séta, ha ő leül egy padra és olvas. Nem hiszem, hogy volt bárki, aki zsírt égetett lapozással. Ilyenkor bármekkora is a késztetés a mulatságra, ülj szorosan gazdád mellé, esetleg erőteljes mancspakolgatással finoman jelezd, hogy mozduljon meg, mert nélküle aztán pisilni sincs kedved. Ha már sétál, természetesen mehetsz a dolgodra.

419428_2922065696237_1940659960_n

4. A futás remek. Sok gazdinak mégsem megy. A legfontosabb a fokozatosság! Ne egy félmarathonra vidd  az első alkalommal. Legjobb, ha úgynevezett interval edzéseket iktatsz be a sétába. Elszaladsz, eszel, ignorálod a kiabálását, erre erőt vesz magán, és odafut. Amint újra kap levegőt, kezdd előlről. Ezt egy héten háromszor. Látni fogod rajta, ahogy fejlődik, akkor lehet minden egyes nap.

1013357_597007283720945_889353352_n

5. Tudjuk jól, hogy a mozgás mellett oda kell figyelni az étkezésre is. Egy rendes vizsla mindig odafigyel a gazdája tányérjára. Két centiméterről. Az éhhalál küszöbén. Akkor vagy hatékony személyi edző, ha minden egyes étkezésből 15-20%-ot meg tudsz szerezni. Az tök sok kalória, ami nem a gazdád zsírpárnáit tömi.

unnamed (1)

Hajrá Ebtársaim, le a gazdihájjal! Vizslához méltó kétlábúakat. Egy fitt gazdi részben gyorsabban tálalja a vacsorát, részben tovább tart. A gazdi. Nem a vacsora.

Címkék: ,

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább a NLCafé oldalra!